Klantenservice
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Klopt het dat Light Pops suikervrij zijn?
Ja! De Light Pops zijn geheel suikervrij.
Kan ik ook grotere aantallen bestellen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt dan contact met ons opnemen via [email protected]
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Indien u na uw bestelling toch wenst te annuleren of te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan afhankelijk van de bestelling kijken of dit nog mogelijk is of dat u de bestelling na levering dient te retourneren.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Indien de bestelling niet met brievenbus post maar als pakket is verzonden ontvangt u een track & trace code om de bestelling verder te volgen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is het op dit moment niet mogelijk uw bestelling bij ons af te halen.
Welke betaalmethodes zijn er?
Bestellingen kunnen betaald worden met iDeal, creditcard, Paypal, bankoverschrijving en achteraf.
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, voor bestellingen kunt u ook achteraf betalen via Klarna.
Wat is de levertijd?
Indien je je bestelling voor 16:00 plaats, verzenden wij die nog dezelfde dag. Dit betekent dat je je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen in huis hebt.
Kan ik ook in het buitenland bestellen?
Op dit moment kunt u alleen bestellen voor bezorging op een adres in Nederland.
Kan ik mijn bezorgmoment wijzigen?
Ja, hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice van de bezorgservice.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Ja, indien ongeopend en ongebruikt kunt u de bestelling aan ons retourneren.